Meva Fashion - polska bielizna damska i męska

28 lipca 2014

Gdzie Polacy kupują bieliznę? W dalszym ciągu w tę część garderoby wielu z nas zaopatruje się na osiedlowych bazarkach, targowiskach, a w najlepszym wypadku - w hipermarketach. Oferowana tam bielizna jest tania, najczęściej dociera do nas z Azji i jest naprawdę niskiej jakości. Farbuje, kurczy się, jest nieforemna, wykonana z nieprzewiewnego, niewygodnego materiału, deformuje biust, szybko się rozchodzi. Nierzadko ląduje w koszu na śmieci już po pierwszym praniu, ale przecież pięć czy sześć złotych to nie  jest majątek, możemy pozwolić sobie na zakup kolejnej pary majtek czy koszulek, wspomagając tym samym zagraniczne gospodarki. Nie przywiązujemy wagi ani do jakości produktu, ani do komfortu użytkowania, a w trakcie dokonywania zakupu sugerujemy się przede wszystkim niską ceną... 

Od naprawdę wielu lat nosimy w bliższej i dalszej rodzinie bieliznę polskiej firmy, która jakiś czas temu niestety zawiesiła działalność. Pomimo intensywnego użytkowania i częstego prania, wciąż jest w bardzo dobrym stanie, którego mogą jej pozazdrościć chińskie czy indyjskie wyroby. Na szczęście na rodzimym rynku funkcjonują inne przedsiębiorstwa, które proponują bieliznę bardzo dobrej jakości w przystępnych cenach i - co najważniejsze - również szytą w Polsce, dzięki czemu istnieją jeszcze różnorodne miejsca pracy w branży tekstylnej. Jedną z takich firm jest Meva Fashion S.A., którą chcielibyśmy Wam dzisiaj przedstawić, zachęcając jednocześnie do kupowania polskiej bielizny.


MEVA FASHION

Polska firma bieliźniana Meva Fashion powstała w 1961 roku jako Zakłady Przemysłu Dziewiarskiego Mewa, prowadzi więc działalność nieprzerwanie od ponad pięćdziesięciu lat, stale poszerzając asortyment i unowocześniając park maszynowy. Tak długa obecność na rynku świadczy o zaufaniu klientów, którzy doceniają wytwarzaną przez firmę wysokogatunkową bieliznę dzienną i nocną, adresowaną głównie do kobiet.

Meva Fashion posiada w swej kolekcji różnorodne kobiece koszulki nocne, piżamy, figi, koszulki, halki czy peniuary. Dla panów przygotowano bokserki, slipy, podkoszulki, kalesony, szorty i koszulki. Wszystkie produkty są szyte w Polsce z - uwaga! - własnej dzianiny Vistex i dostępne pod markami "Mewa Classic", "Visti" oraz "LOOKat".

Gwarancją wysokiej jakości oferowanych przez firmę Meva Fashion wyrobów, a także potwierdzeniem ich zgodności z najnowszymi trendami, są różnego rodzaju certyfikaty, jak "Najlepsze w Polsce" (2012) czy certyfikat "Polish Product" (2009) oraz często zdobywane nagrody na targach i konkursach, w tym międzynarodowych.

WŁASNA DZIANINA - VISTEX

Produkcja z własnej dzianiny to naprawdę duży atut firmy Meva Fashion, którym nie mogą pochwalić inne polskie zakłady tekstylne. Unikatowa, bardzo delikatna i miękka dzianina Vistex łączy zalety jedwabiu i bawełny. W 72% składa się z wiskozy, czyli włókna uzyskanego z surowca naturalnego, co nie pozostaje bez znaczenia dla proekologicznych klientów. Vistex ma właściwości higroskopijne i antyseptyczne, można ją nazwać najprostszą dzianiną termoaktywną, ponieważ szybko pochłania wodę, błyskawicznie wysycha, utrzymując suchą skórę. W lecie delikatnie chłodzi, zimą zapewnia pełen komfort w trakcie aktywnego dnia i w czasie odpoczynku.

MARKI WŁASNE

Wyroby bieliźniarskie firmy Meva Fashion występują pod kilkoma markami.

Kolekcja pod marką "Mewa" to klasyczna bielizna damska - halki, koszulki nocne, piżamy, peniuary, półhalki, półhalko-spodnie, figi oraz koszulki w różnorodnych kolorach. Z pewnością przypadną one do gustu paniom ceniącym prostotę i elegancję.


Obok klasycznych krojów, Meva Fashion od niedawna proponuje klientkom bardziej wyrafinowane i odważne modele bielizny "Visti", której znakiem rozpoznawczym są piękne koronki, hafty, gipiurty i innego rodzaju subtelne zdobienia, na przykład cyrkonie. Koszulki nocne "Visiti" dostępne są w czerni, bieli i beżu.

Kolejna marka - "LOOKat" - to modne bluzki damskie, występujące w dwóch kolekcjach: wiosenno-letniej i jesienno-zimowej.


ROZMIARÓWKA, CENY

Rozmiarówka firmy Meva Fashion jest bardzo szeroka. W kolekcji "Mewa Classic" znajdziecie rozmiary od 38 do 56, w kolekcji "Visti" - od 36 do 46, a w "LOOKat" - od 38 do 48/50.

Ceny bielizny wahają się od mniej więcej 35 zł do 100 zł.

GDZIE KUPIĆ

Bieliznę Meva Fashion znajdziecie w sklepie internetowym producenta, do którego link podajemy poniżej, a także w dobrych hurtowniach bieliźniarskich na terenie całego kraju. Obecnie firma pracuje nad otwarciem własnej sieci sklepów pod szyldem Meva Fashion Lingerie. W grudniu 2013 roku rozpoczął działalność pierwszy z nich, który ma swoją siedzibę w Chrzanowie w województwie małopolskim.

Zachęcamy do śledzenia profilu firmy na Facebooku!

Strona internetowa: www.mewa24.pl
Facebook: facebook.com/Mewasince1961


- Justyna

author

Justyna Ziembińska-Uzar

Cześć! Nazywam się Justyna Ziembińska-Uzar i od 2012 roku na swoim blogu opowiadam o ciekawych polskich produktach oraz przedstawiam polskie marki. Moją misją jest promocja patriotyzmu konsumenckiego w codziennym wydaniu. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej, na nowo odkrywając dla siebie hasło "dobre, bo polskie"!


Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. UWAGA OSZUSCI!!!
    4.05.2015 złożyłem w sklepie on-line Meva Fashion zamówienie, dokonałem przedpłaty z wysyłką na 111 PLN. Do dzisiaj nie otrzymałem towaru, wysyłanie zapytań do sklepu droga e-mail kończy się automatyczna informacją, że skrzynka jest przepełniona. Pod żadnym numerem telefonu nie można się obecnie skontaktować ze sklepem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Do wpisu z 14.05.2015 i barku przesyłki, chciałbym wnieść sprostowanie, przesyłka w końcu dotarła, jednak brak kontaktu ze sklepem, czy poprzez e-mail czy telefon mocno mnie zastanawia co dalej z tym sklepem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowe kolekcje, w tym kolekcja męskiej bielizny James Bradely.
    mewa24.pl

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na blogu są moderowane.

NIE PUBLIKUJĘ KOMENTARZY ZAWIERAJĄCYCH LINKI.

Komentarze zawierające treści obraźliwe i złośliwe, a także zawierające reklamy, linki do sklepów i stron firmowych oraz stanowiące wsparcie dla marketingu szeptanego nie będą publikowane.

Moje przeglądy