Owocowy Dom – polskie ekologiczne dżemy i konfitury

7 października 2013

Jeśli lubicie owocowe przetwory, a akurat skończył Wam się zapas domowych słodkości, chciałabym zachęcić Was do spróbowania przepysznych, bo o niepowtarzalnym smaku polskich dżemów i konfitur z „Owocowego Domu”, który karmi jak mama czy babcia – czyli „zdrowo, smacznie i ekologicznie”!

„Owocowy Dom” jest młodym, ale już znanym polskim przedsiębiorstwem, które niezwykle prężnie się rozwija i które chce „z szacunkiem do ziemi i uprawiających ją ludzi tworzyć zdrową żywność dla naszego zdrowia i dobrego smaku”.

Założycielem firmy jest pan Wojciech Kowalski; „Owocowy Dom” jest spełnieniem jego marzeń o własnej firmie, oferującej zdrowe i smaczne produkty ekologiczne.


Międzypokoleniowa współpraca w firmie – nomen omen – owocuje wysokiej jakości produktami o ciekawych smakach i estetycznym opakowaniu. Musicie wiedzieć, że przetwory owocowe z „Owocowego Domu” przełamują nieco stereotypy o konfiturach, ponieważ stanowią kompozycje tradycyjnych smaków z niespodziewanymi dodatkami takimi jak na przykład przyprawy. Te oryginalne fuzje smaków i zapachów to znak rozpoznawczy dżemów i konfitur z „Owocowego Domu”. Obecnie możecie spróbować:


oraz oryginalnych konfitur:


Przetwory uzupełnione są cukrem trzcinowym. Jest w czym wybierać!


Ekologiczne dżemy i konfitury „Owocowy Dom” produkowane są w Polsce z certyfikowanych ekologicznych owoców, uprawianych głównie na terenie województwa świętokrzyskiego, lubelskiego i podlaskiego. Są naprawdę przepyszne – pachną i smakują prawdziwymi owocami, których też nie żałowano na każdy słoik. Wraz z rodziną i przyjaciółmi spróbowaliśmy trzech smaków: wiśni z imbirem, śliwki z zielonym pieprzem oraz czarnej porzeczki z kardamonem. Wszystkie zachwyciły nasze kubki smakowe. Te połączenia smaków wcale nie są dla koneserów!  

Przetwory pasują zarówno do kanapek, jak i do wafli czy do naturalnego jogurtu lub kefiru w ramach słodkiej przekąski. Doskonale smakują z ciemnym pieczywem (zwłaszcza z domowego wypieku) lub z pieczywem orkiszowym.

Pyszności ukryte są w eleganckich szklanych słoiczkach o pojemności 300 gramów. Jestem kobietą, jem również oczami i na opakowanie produktu zwracam także uwagę. Duży plus za informację na słoiczku o tym, że produkt jest „Made in Poland”.

Przetwory z „Owocowego Domu” spotkać można w dobrych sklepach ze zdrową żywnością lub można je zamówić przez stronę internetową producenta. Przed złożeniem zamówienia możecie zapoznać się ze składem wybranego dżemu lub wybranej konfitury. Produkty kosztują nieco ponad 17 zł za sztukę.

Warto wiedzieć, że firma „Owocowy Dom” przykłada równie wielką wagę co do jakości swojego towaru przykłada do warunków, w jakich są one transportowane. Przesyłka jest zapakowana solidnie i bezpiecznie. Firma dba o to, „aby opakowanie transportowe było maksymalnie biodegradowalne, dlatego używa: wypełniacza wykonanego w 100% z biodegradowalnego tworzywa, wolnego od CFC (chlorofluorocarbon); kartonowych pudełek, których wielkość staramy się dostosować do objętości zamówienia; optymalnej ilości taśmy samoprzylepnej do zabezpieczenia przesyłki”.

Śledźcie regularnie fanpage producenta. Znajdziecie na nim informacje o miejscach, w których można posmakować dżemów i konfitur, poznać nowości czy sposoby podania produktów, a także zapoznać się z wynikami badań produktów czy zobaczyć „Owocowy Dom” od kuchni!

Strona internetowa: www.owocowydom.pl

- Justyna

author

Justyna Ziembińska-Uzar

Cześć! Nazywam się Justyna Ziembińska-Uzar i od 2012 roku na swoim blogu opowiadam o ciekawych polskich produktach oraz przedstawiam polskie marki. Moją misją jest promocja patriotyzmu konsumenckiego w codziennym wydaniu. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej, na nowo odkrywając dla siebie hasło "dobre, bo polskie"!


Udostępnij ten post

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Komentarze na blogu są moderowane.

NIE PUBLIKUJĘ KOMENTARZY ZAWIERAJĄCYCH LINKI.

Komentarze zawierające treści obraźliwe i złośliwe, a także zawierające reklamy, linki do sklepów i stron firmowych oraz stanowiące wsparcie dla marketingu szeptanego nie będą publikowane.

Moje przeglądy